“Deep Dive Discovery” eTwinning Project

“Deep Dive Discovery” eTwinning Project

Kasım ayında başladığımız Deep Dive Discovery projemiz için seçilen öğrencilerimiz, Canva üzerinden kendi logolarını tasarladılar. Öğrencilerimizin hazırladığı logolardan bir anket oluşturduk ve en çok seçilen logoyu okulumuzun tasarımı olarak belirledik.

Aralık ayında diğer ülkelerin proje üyelerinin logoları ile yeni bir anket oluşturuldu ve bizim okulumuzun logosu projenin logosu olarak belirlendi.

Ocak ayında öğretmenler kendi diliyle yazdıkları sloganlarla çokdilli posterler hazırladılar. Şubat ayında da öğrenciler kendilerine verilen problemlerden birini seçtiler. Okulumuz öğrencileri “Küresel Isınma ve Deniz seviyesinin yükselmesi” problemini seçtiler. Bu problemin nedenleri, etkileri ve çözüm önerilerinin yazılı olduğu bir poster hazırladılar.

Öğrencilerimiz bilişim sınıfında bir araya gelerek, takım görevinin ilk parçası olan (Ocean Pollution Game) kodlama etkinliği ile bir oyun kodladılar. İşbirlikçi görevin ikinci kısmını Polonya’daki öğrenciler tamamladı. Bunu yaparken hem eğlendik hem de öğrendik.

In November, the students who were chosen for Deep Dive Project has designed their own logosun Canva. We created a survey and the most preferred logo was chosen as the logo of our school. 

In December, a new survey was prepared with all the school logos including the other members from other countries. Luckily, our school’s logo has been defined the main logo of the project.

In January, Teachers created posters on Canva in their own language. In Fevruary, the students created posters by selecting a theme and writing the causes, effects and solutions of the issue.

Our students came together and they coded a game which was the first part of a collaborative work with other group in Poland. We both had fun and learned a lot .




26.02.2025 59

26-02-202526-02-202526-02-202526-02-202526-02-2025